Thursday, November 13, 2008

Doa kami buat VCD peddler

Omay bersama isteri dan anak-anak
Selepas lama tidak ketemu Omay atau nama sebenarnya Omar Tarmizi Ahmad Shaibi, aku terserempak dengannya ketika singgah di pejabat lama. Tidak sempat bersembang, Omay memaklumkan kepada aku dia kena pergi pemeriksaan lanjut kerana saluran jantungnya disyaki tersumbat! Pagi tadi aku menerima panggilan bahawa dia terpaksa menjalani pembedahan pintasan jantung. Empat salurannya dah tersumbat. Aku memberitahu rakan-rakan lama di Malay Mail. Di kalangan kakitangan Malay Mail Mac 2006-Mac 2008, Omay dikenali sebagai tukang lawak dan diberi gelaran VCD peddler atau pembantu peribadi kepada politikus, Datuk Dr Jason Goh. Apapun Omay, kami doakan semuanya selamat.

6 comments:

Anonymous said...

Having see almost all of my uncles and aunts going thru it, don't worry Omay, you'll be fine.

Instead, think of it as a bonus. You'll be 10 years younger :)

Stay strong and god bless.

kalimullah hassan said...

i see you're still writing rubbish sports story huh rizal ? Grow up man!

Anonymous said...

Very true jm wanabe.

I had one too, about 2 months ago. Not there yet but almost 10 years younger la....

Take care Sdra Omar.

utusanlfc (Johardy Ibrahim) said...

SDR RIZAL,

I'm waiting for your visit to my blog at www.utusanlfc.blogspot.com

There's a story entitled :
Aston Villa BEAT ARSENAL 2-0

(care to comment?)

hhihihihi

Anonymous said...

Get well soon! Banyak kerja nak buat! Lepas ni, U jadi orang muda balik! Saya doa sdra cepat pulih seperti sediakala

AAT
pahit manis

khairyn said...

eh saya tak kenal omay
apa pun semoga beliau cepat sembuh.

btw - erk dah ada peminat baru ke? kakakaka